2v

Igår blev lilleman 2v!! Undrar va dessa veckor har tagit vägen. Va har vi gjort på dessa 2v förutom must massor med båda våra söner? Skrutten låg ju i magen nyss å som mina arbetskollegor säger "du meddelade ju nyss att du va gravid!!"🙈 
Det har gott så sjukt fort å älsklingen har endast 5 dagar kvar att vara hemma av 21dagar. Dessa 10dagar som pappan kan ta ut i samband med barnets födsel, matchade in så pass bra för älsklingen tanke på alla klämdagar å röda dagar som e nu. Jätte skönt att ha hela familjen samlad så pass länge, då även Theo har varit hemma från dagis för att umgås med sin lillebror & framför allt att han inte skulle känna sig tillsidosatt.
Tanke på att dessa dagar har gott så pass fort så kan jag bara tänka mig hur fort denna mammaledighet kommer gå. Nä nu ska jag inte tänka mig 1 år framåt utan bara leva i nuet å mysa så mycket som de bara går❤
 
Btw så har även lillebror äntligen fått ett namn- CASPER😍  Med mycket om å men så kom vi överrens om de namnet å han ser verkligen ut som en liten Casper, iallafall i mina ögon. Våran lilla ögonsten.
Han kommer, precis som sin storebror, ta bådas efternamn tills den dagen då vi (förhoppningsvis & drömmer om) gifter oss. Rättvisast så haha.
 
Har fortfarande svårt å förstå att Casper faktiskt e här hos oss nu. Känns så overkligt men så naturligt å underbart!!! Jag e faktiskt en tvåbarnsmamma nu, "mom of two boys". Så älskvärt😍❤
 
Vet att jag lovade att förlossningshistorian skulle upp igår men har faktiskt glömt de. Har blivit så mycket mys med familjen att de har kommit åt sidan lite + att om kvällarna så e jag tröttare än jag trott. Men håll utkik så dyker förlossningsberättelsen upp så småning om + första tiden hemma förutom allt mys👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0