Godmorgon..

.. måndag å nya händelser att se fram emot. Bl.a. midsommar som e denna vecka & att få umgås med älsklingens familj på landet🌸
 
I natt sov jag betydligt bättre. De jobbiga va nu att alarmet ringde lite för tidigt. Hade gärna sovit lite länge eftersom de blev lite sent igår.
Har precis gett Theo å Casper frukost. Ska alldeles strax bege oss till dagis å lämna storebror. Blir sen hem å käka lite frukost för min del samt vattna våra midsommar potatisar då jag glömde de igår. Sen kommer mina kära kollegor hit för att träffa Casper framför allt😊 Ska bli väldigt trevligt då jag faktiskt saknar att umgås å prata med dom!
 
Hoppas ni får en toppen måndag så hörs vi lite senare🌸
En bild från en morgon förra veckan❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0