Grillkväll

Vart fullt hus här hemma fram till kl 20, då även Emil ("Bubbis" flickväns brorsa) följde med oss hem från stan å Bubbis tittade förbi runt 19 tiden. Blev husvisning då ingen av dom hade varit här.
Theo busade som bara den med Markus medan älsklingen grillade å vi andra hade ett trevligt sällskap på altanen. Slutade med att vi alla käkade en lyxmiddag i vardagsrummet och därefter ännu mer prat. Grabbarna tog ett antal bira medan jag höll mig till alkoholfri cider. När alla hade gett sig av vid 20 tiden så satt jag å älsklingen kvar (skrutten sov redan) i soffan & pratade om himmel å jord. Sällan vi gör de nu för tiden då annat alltid kommer i vägen men de e alltid lika mysigt å välbehövt.
 
Theo vakna till, till å från samt grät. Han sover rätt oroligt just nu samtidigt som hans växtvärk börjar komma tillbaka. Jag kollade klart på let's dance utröstningen och sitter förtillfället å kollar på Johan Falk. Snart blir de nog att krypa till kojs, möjligtvis kolla på något med älsklingen även om jag troligtvis lär somna i soffan.
 
Hoppas ni har haft en trevlig fredag😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0