Hel dag i Stockholm med mamsen, shopping som avslutades på bästa sätt- Danny's show "NU"

Hela familjen klev upp vid halv 9 för att käka lite frukost. Grabbarna skulle iväg till Gnesta för att bada tillsammans med Theos farmor å farfar samt kusin vid halv 10 så det blev en kort morgon. De skulle därefter iväg å spela bowling med Theos morfar å morbror samt avsluta dagen/kvällen med mellomys va de tänkt- dvs en fullspäckad dag med mycket upplevelser👍
Jag skulle ha det minst lika fullspäckat men med mamsen. Vi skulle ta tåget upp till Stockholm kl.10.38 från Östertälje, gå runt i affärer, luncha, ta en fika å därefter dra vidare till Hamburge Börs för att njuta av Danny Saucedo's krogshow "NU".
 
Som vanligt sprang tiden iväg. Vi glömde helt bort tiden när vi sprang ut å in i de olika affärerna, en kasse här å där blev det, så vi käkade inte lunch förrän kl.15 ca! (Ska visa de jag/vi hittade i ett inlägg ikväll).
Shoppingen fortsatte å vi blev bara varmare å varmare kroppsmässigt trots att de va rätt kyligt ute samt att vi hade grymt ont i fötterna haha. Vi tog inte en fika (varm choklad med grädde) förrän klockan va 17 å då vi nästan skulle bege oss till Börsen å möta upp Madde, Sara å Molly.
Insläppet började kl 18 men självaste showen skulle inte dra igång förrän kl.21. Vi som hade matbiljetter skulle få äta i lugn å ro innan "partyt" börja. Maten va helt okej men lite konstig om jag fick säga de själv (inget älsklingen skulle äta iaf haha). Dock alltid kul å prova något nytt😊 Vi hade hur trevligt å mysigt som helst under hela kvällen!
 
Nu till självaste showen:
Kan bara börja med att säga "FAAAAN VA GRYM DANNY E & vilken show han bjöd på"!!!!!
 
Han bjöd inte bara på sång å dans utan allt va även som en berättelse från hur allting starta (idol), hur hans tankar va kring olika saker, hur mycket hans familj betydde för honom redan från start å nu samt att han hade lagt in massa komiska sekvenser här å där under hela showen. Han gick även ut i publiken å pratade med några samt fick med oss in i showen på ett helt annat sätt👍 Jag har alltid gillat honom som artist - inte bara för att han e ett ögongodis utan också för hans musik! Han va mycket bättre live än jag trodde å bland de bästa live showerna jag varit på😁
Tusen tack bästa mamma å pappa för julklappen!❤
 
Bilderna får tala för sig själv här nere å jag kan lätt rekommendera er att gå på den! Jag skulle lätt vilja gå igen i höst då succén fortsätter (14 sep tror jag att de stod)😁
Vi hade beställt förrätt (icke vegetariska) och kött menyn.
Förrätten
Varmrätten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0