Lampor till vardagsrummet

Har sen vi flyttade in i kedjehuset letat till å från efter vardagsrums lampor till 2 av de 4 fönstrerna (har två fönster på varje sida av altandörren). Idag när jag gick på ellos sida så hittade jag några som skulle passa perfekt in i vårt vardagsrum. Inte alltför stora men ändå så att det kommer lysa upp lite i fönstrerna. Kunde inte låta bli att klicka hem 2 st (fråga självklart älsklingen va han tyckte först då jag inte vill spontanköpa något som han inte gillar å som svar fick man att de va fina å att de e jag som får välja hur de ska se ut hemma😉).
(Se bild nedan)
 
Ni kanske då undrar varför jag (vi) bara ska ha två stycken lampor när vi har fyra fönster?
Jo de e för att jag tror att de skulle bli alldeles för mycket med fyra även om vardagsrummet e relativt stort å rektangulärt. Vi har nämligen redan en taklampa som är rätt stark (vill byta så att de blir en dimmer där istället), en lampa vid soff delen samt en golv lampa vid matgruppsdelen. Därför tror jag att de räcker med endast 2 st så de ändå inte ser så tomt ut👍
Denna lampa kosta endast 299kr och nu va det även 30% rabatt så passade på! Tror som sagt att de blir jätte snyggt i vardagsrummet när de väl e uppsatta😁
 
Hittade även denna ursnygga bomberjackan till Theo då han ändå behöver en ny vårjacka😁 Endast 299kr på ellos. Kunde bara inte läta bli🙈
Han kommer bli jätte snygg i den❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0