Mello mys i Norrköping

Igår fick jag sovmorgon igen. Älsklingen vaknade t.o.m. före Theo denna morgon, vilket han tyckte va rätt så skönt då han fick lite egen tid + att skrutten fick sova ut för en gångs skull. Dock varade den egna tiden inte länge. 20min senare vakna jag av att Theo klättrade ner från sängen å ropade på sin pappa att han behövde kissa. Som tur e så e Theo väldigt lugn om mornarna å kryper gärna ner i soffan med en flaska välling å lite youtube tittande på mobilen.
Blev frukost, duschning, packade lite å gjorde oss i ordning oss för att sedan bege oss till min farmor å farfar. Älsklingen skulle hjälpa dom med deras internet. Vi käkade lunch där innan vi drog vidare till Norrköping för att umgås med Theos kusin å hans familj hela dagen samt övernatta där.
Vi åkte nästan direkt till ett lekland med barnen så de fick springa å leka av sig. De hade riktigt kul å blev väldigt varma/svettiga😊 Tror även att våra stora grabbar hade grymt roligt då de "sköt" såna där plats bollar på varann å va överallt i klätterställningarna. Avslutade eftermiddagen med en varsin dricka å Theo fick en glass på vägen hem. Väl hemma blev de att vi alla hjälptes åt med middagen medan de små kusinerna lekte för fullt med varann. Tror nog lillkusinen uppskatta de lite mer än Theo i mellan åt då man märkte att Theo försökte dra sig undan lite då å då, för att de blev lite väl mycket haha. Underbart å se dom ihop ändå😊
 
När våra magar va mätta å barnen sov så sött myste vi vuxna framför melodifestivalen med lite gott å dricka samt snacks. "Nano" hejade jag å älsklingen framför allt på så vi vart lite besvikna när han "bara" kom tvåa. Han fick iallafall svenska folkets röster❤ Älsklingen gillade verkligen inte Robin Bengtsson så han blev rätt irriterad på Europas röster å förstod inte varför de skulle ha den makten som de endå har, i den svenska melodifestivalen. Jag håller med honom, inte bara för att vår låt inte vann utan överhuvudtaget. Jag tycker att det svenska folket ska ha den största makten av vilken artist å låt vi ska skicka vidare. Sen e de väl bra att de andra europeiska länderna har en del makt eftersom de endå e dom som kommer rösta i Eurovision men 50/50, tycker jag e lite väl orättvist. De e iaf våra åsikter !!
 
Vi satt å småprata resten av kvällen enda fram till midnatt. Då vakna först Theo när vi skulle flytta ner honom till madrassen å de ledde till att Loke vakna. Slutade tillslut med att jag la mig tillsammans med Theo på den uppblåstbara madrassen som jag å älsklingen skulle sova på. Vi somna relativt snabbt. Jag vakna till när älsklingen kröp ner runt halv 2. Blev jätte trångt men tillslut så sov hela familjen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0