Mindre lyckat + nytt in till sönerna

Satte upp de sista gardinlängderna igår innan jag gick å la mig. Kände att de va bäst att få de helt klart eftersom svärföräldrarna skulle komma förbi under dagen (idag söndag). Måste dock lägga upp gardinerna då de e för långa.
Blev väldigt bra tycker jag men att få en bra bild på hur färgen är blev inte lika lyckat tyvärr (se ⬇).
Med blixt
Utan blixt. Ser mer lila ut än va de egentligen är. De är, precis som jag nämnde igår, mer gråaktiga i tonen med en svag lilanyans.
 
Nytt in till sönerna⬇. HUR UNDERBART SÖTA KOMMER DE INTE VARA I DESSA TRÖJOR!!!!!😍 Kunde bara inte motstå att beställa hem dom! Theo kommer kunna ha sin betydligt längre än lillebror men ändå.
De e från wish.
 
Fick även hem igår en blus till mig själv ⬇. Även den från wish. Den får hänga i garderoben tills jag kommer i mina vanliga kläder igen😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0