Piercing ut

Igår fick jag även lov att ta ut min navelpiercing.
Då skrutten i magen växer på riktigt bra nu och magen blir alltmer hård, knappt någon mjuk hud kvar alls, så känns de att huden blir alltför uttöjd för var dag som går, framför allt vid naveln. Så därför fick piercingen åka ut nu så de inte blir alltför ömt.
 
Tror jag tog ut den betydligt tidigare när jag väntade Theo. Va iofs större med honom än va jag är nu så de e kanske inte så konstigt att de blev så.
 
Theo la märkt till de imorse då han skulle pussa lillebror hejdå. Hans reaktion va så söt. "Men mamma, den är borta. Trasig. Mamma köpa ny"😍
Fick försöka förklara att den bara va uttagen pga att lillebror växer i magen, att den inte va trasig samt att jag visade honom piercingen. Stackarn såg ut som ett stort frågetecken. Klart de inte e lätt för en 3-åring att förstå sånt ❤
 
Före
 
Efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0