Sova på jobbet?

Då e man tillbaka på jobbet igen. Känns nästan som om att jag hade kunnat sova kvar här haha.
 
Va hemma vid 8.15 å somnade direkt! Sov ovaggat fram till 13 tiden å därefter vakna jag till å från tills jag klev upp kl 14. Blev inte att man hann med så mycket innan jag blev tvungen att åka till jobbet igen vid 15.40.
Tog den nya veckobilden på magen (kommer i nästa inlägg) å gjorde mig i ordning, förberedde middagen till mina favoriter å gjorde i ordning en sallad till mig som jag skulle ha som middag. De va i stort sätt de jag hann göra på drygt 1.5tim. Jo pratade lite med mamsen också.
Så denna start på nya veckan sprang bokstavligt fram. Måndagar som annars känns så låååånga😊
Hoppas kvällen går lika fort så man får komma hem till mina killar (som troligtvis sover)!
 
Hoppas ni har å får en fortsatt trevlig måndag😊
 
Bjuder på en träningsbild från innan graviditeten å när man nästan bodde på gymmet sina lediga dagarna. Sakanr de lite🙁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0