Trött tjej

Endast 1 tim kvar innan jag slutar å får åka hem till sängen. Ska bli otroligt skönt! Har sagt de förut å säger de igen : Jag e verkligen ingen nattuggla å skulle inte klara av å endast jobba nätter som de känns.
Kan iofs tänka mig att de e helt annat å bara jobba nätter. Nu rycker jag bara in någon gång ibland när de behövs å de rubbar ju hela min sömnrytm.
 
Men i alla fall. Snart blir de å krypa till kojs. Sova till 14 tiden något, fixa i ordning middagen till mina favoriter, ta nya bilder då vi går in i en ny vecka, å därefter åka till jobbet igen, men denna gång för kvälls jobb 16-23. Dagen lär gå väldigt fort. Dock så lär jag inte hinna träffa någon av mina killar denna dag (knappt på tis heller då även kvällsjobb står på schemat) då de garanterat sover när jag kommer hem, iaf lilla skrutten. Mysigt ändå å krypa ner bredvid älsklingen då han för de mesta känner min närhet å tar min hand tätt intill sig (i sömnen) eller min arm kring honom. Jag somnar rätt ovaggat därefter kan jag lova❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0