18 maj kl.10.27❤

Som jag skrev igår så har vår familj varit med om både glädje besked å tragiska besked. Igår nämnde jag det tragiska beskedet som tog VÄLDIGT hårt på oss alla å de gör de fortfarande. Väldigt svårt att förstå att en mycket fin å betydelsefull person har drabbats av cancer. Vi förstår innebörden som sagt men vi har ändå svårt å ta in allt som vi fick reda på förra onsdagen, den 17/5..
 
Nu till glädje beskedet- LILLEBROR BESTÄMDE SIG FÖR ATT BEMÖTA VÄRLDEN DEN 18/5 kl.10.27 efter endast 3tim värkarbete (7.30 kom första värken)❤❤❤❤ 
Det tragiska beskedet som bidrog till alla starka sammandragningar dagen innan (som försvann mot kvällen) kanske satte igång värkarbetet trots allt. Vi försökte skoja till de att "bara inte värkarna sätts igång nu ikväll eller i natt också!".
Självklart så skulle allt hända samtidigt. Känner på ett sätt att de kanske va lika bra men va rädd (när första värken sattes igång) att jag inte skulle ha samma ork å styrka i kroppen. Men allt gick jätte fort å jag hade hur mycket energi å styrka som helst samtidigt som älsklingen va hur stöttande som helst😊
 
Jag tänker slänga in ett inlägg om min förlossninghistoria i ett senare inlägg, så håll utkik😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0