Dålig uppdatering

Godkväll kära vänner!
Tänkte i stort sätt bara slänga in ett snabbt inlägg där jag tänkt berätta att jag INTE har glömt er, utan det har bara varit så himla mycket annat sen i fredags samtidigt som jag har varit lite extra trött om kvällarna.
Imorgon lovar jag att jag ska sammanfatta helgen och dessa dagar som jag har tagit ledigt från bloggandet.
Några punkter kommer bl.a. att vara:
 
* Kvallitets tid med älsklingen
* Graviditets fotografering
* Kvalitets tid med Theo
* Beställt hem nytt till huset
* En dag vid Taxinge slott + mer graviditets fotografering
* 1 Maj
* Ny vecka
 
 Hoppas att ni har haft en underbar helg med lika fint väder som oss!!
En gammal bild på Theo, älskar sovställningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0