Grillkväll

Igår hade vi en helt underbar dag hos våra fina vänner Anna å Linus tillsammans med deras söner Olle & Nils, i Nyköping. Det va en stoooor 🌞 hela dagen och grabbarna lekte för fullt.
 
Morgonen började med att Theo kom in till oss halv 7 å vägra somna om. Han låg å kollade på youtube medan resten av familjen låg å vilade fram till halv 9. Vi klev upp å gav Theo frukost. Jag matade lilkillen innan jag blev tvungen att göra mig i ordning. Medan jag förberedde sönerna så hoppa älsklingen in i duschen. Kl.11 satte vi oss i bilen på väg till Nyköping. Första långa resan med lillkillen å de gick väldigt smidigt. Han somna efter 5min å Theo gjorde detsamma efter 15min. Blev en mycket lugn biltur👍
 
Det va även första gången Anna å Linus träffade lillskrutten så det blev väldigt mycket bebismys hela dagen. Theo å Olle lekte för fullt. De hoppade studsmatta, lekte i lekparken, lekte å sprang i vattenspridaren (nakna), underhöll sig med massa bilar å andra fordon osv. Man kunde nästan tro att de va bröder. Så pass bra underhöll de varann. Theo gjorde allt Olle gjorde, som följa John. Märks att han tar efter Olle å ser upp till honom, då han e 1 år äldre men samtidigt e de svårt å förstå att de faktiskt skiljer 1 år om man bara tittar på dom (Theo är större än Olle kroppsmässigt). Riktigt kul å se faktiskt😊
Vi vuxna satt å prata om himmel å jord, skratta å hade de allmänt trevligt på deras baksida medan 🌞-en lyste på oss. Lillkillen va hur snäll som helst å sa inte ett knyst, bortsätt när han va hungrig å behövde få blöjan bytt förstås.
Det bjöds på hembakad pizza till lunch och glass till efterrätt. Super gott. Blev även bjudna på middag (hamburgare å klyftpotatis) då vi hade så trevligt + glömde helt bort tiden.
Vi tackade inte för oss förrän närmare 20.30 tiden. När vi kom hem så blev de en lugn kväll framför tv'n. Nattade Theo direkt å myste massor med lillebror. Blev inte att jag kröp till kojs med lillskrutten förrän efter midnatt å älsklingen kröp inte till kojs förrän halv 2.
Det har verkligen blivit att vi har vänt lite på dygnet sen lillebror kom haha😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0