Nu väntar vi bara på lillebror

Det enda som saknas i lillebrors rum nu är en matta då golvet e rätt så kallt, babyshower tavlan ska upp och uggletavlan ska upp som vi fick av min kollega. Sen har jag sen start tänkt att hänga upp 2-3 pompoms å ha i sänghörnet, men de som jag hade köpt så måste jag fixa ihop själv så vi får se hur det blir med dom. Jag har ingen naing hur man sätter ihop pompoms så antingen får jag försöka leta upp en video eller något på hur man gör eller så får jag helt enkelt hoppa de. Får se lite hur framtiden lyder. Inget jag känner att jag måste ha klart innan hans ankomst.
 
Känns så otroligt skönt att rummet är klart å att paniken släppte så fort myspölen va på plats samt när sängen anlände målad. Mamma och pappa som hade fixat sängen, hade även gjort en överraskning som jag inte fick se förrän de kom med den. Då jag hade fastnat för detta uggle tema så har mamma letat efter klistermärken som just är i samma tema. Å självklart hittade hon klistermärken som hon satte fast på ena sänggaveln! Blev hur fint som helst! Mysigaste å finaste rummet i huset om jag får säga de själv😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0