Allmänt trött å grinig

Dålig uppdatering pga att jag helt enkelt inte har orkat å haft lust. Det här höst vädret gör de inte bättre. Det är grått, trist å blött. Inte så konstigt att man e helt slut om dagarna/kvällarna trots att man inte gör något speciellt.
 
Kort om veckan. Veckans planer blev inte som jag trott. Theo har åkt på både ögon-och öroninflammation och rejäl hård hosta (låter som om att han hostar sönder lungorna)🙁 Stackarn!!!! Hostan lider han mest av då han vaknar om nätterna flera gånger om, å säger att de e jobbigt. Så han har å kommer vara hemma hela vecka tillsammans med mig och Casper. Hoppas att de går över snart!!! Mammas skatt❤️
 
Hat även hunnit med 5st massage patienter. 4st av dom va helt främmande men ingen av dom va som han i söndags. De va trevliga å uppskattade massagen (de somnade nästan). De ville gärna komma tillbaka fler gånger👍
 
Jag å älsklingen har kollat runt på olika husmodeller. Eller rättare sagt så har han lagt över de ansvaret på mig tråkigt nog eftersom jag e hemma hela dagarna. Dock har han kollat på de jag valt ut. Tyrr så hat en del blivit allt för dyra medan vissa ligger på gränsen samt att vissa skulle vi kunna räcka oss till prismässigt. De e mycket de här med nyproduktion. Sen e de inte säkert att vi ens får tomten då de tydligen är budgivning på den🙁🤣 vi får se helt enkelt!  *suck*
 
För övrigt så har våra dagar sett likadana ut nu när Theo varit hemma å jag inte kunnat träna. Mycket vila å soffhäng framför tv'n, lek å bus i den mån Theo har orkat. Va på närakuten med Theos öra en kväll. Sen har de blivit tidiga kvällar för hela familjen. Dock har jag knappt sovit något då jag vaknar av Theos hosta stup i kvarten.. Mickis va här på besök idag, å hängde med oss till Max i för handling. Väldigt snällt! ❤️
Ikväll va jag å älsklingen väldigt griniga på varann. Eller ah vi har endast pratat i 5min sen halv 5... Så jag ligger nu i sängen utan att ha sagt godnatt tillsammans med båda sönerna medan han ligger i soffan å kollar på tv.. Morgondagen blir förhoppningsvis bättre.. 
 
Imorgon är det iallafall babysim med Casper. Så Theo får leka lite med sin morfar, precis som vanligt. Ska bli spännande då vi ska dyka med våra bebisar för första gången. Eller ah dyka å dyka. Vi ska doppa deras huvud under vattnet en kort stund (ner å upp i stort sätt). Undrar hur Casper reagerar på de😊
Blir även en kväll framför idol med lite gurka å paprika stavar med dipp.
 
Hoppas ni har haft en toppen vecka än så länge😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0