Första tanden på väg

Denna fredag fick jag sovmorgon till kl.9. Theo kom in halv 9 och kröp ner bredvid sin lillebror å låg å pratade med honom medan jag kunde slumra om lite till. Älsklingen va tillbaka på jobbet, även om han inte va helt hundra. Vi käkade frukost framför en film och jag förberedde babysim väskan till mig och Casper, samt packade ner älsklingens grejer, då han skulle hinna hem till babysimmet. Theo fick leka med sin morfar precis som de senaste fredagarna. Hela dagen vart de bus, lek å mys med mina grabbar. Casper tog en pawernap på 30 min vid 13 tiden, men annars så va han vaken hela dagen. Trodde att han skulle vara jätte trött inför badet men som vanligt så plaskade han på å vart jätte gad å ivrig. Denna gången va som sagt hans älskade pappa även med å fick se hur duktig han är. Älsklingen har alltid vetat att Casper älskar vatten, men han hade inte riktigt tänkt sig att han skulle bli helt till sig haha. Va roligt att se + att han fick vara lite delaktig😊
 
Casper somnade på en sekund i bilen, men vaknade 10 min efter att vi kommit hem. Som sagt han sover inga längre stunder nu mera. Förhoppningsvis så sover han jätte bra i natt. Älsklingen somnade 1tim i soffan (han verkade vara betydligt tröttare än Casper haha) innan vi käkade rester till middag. Lugn kväll framför idol med snacks.
 
Btw, så märkte jag att Caspers ena nedre tand har spruckigt igenom😥 Ytterst lite, men ändå. Vi har inte ens känt att hans tandkött har varit bubbligt så har inte haft tanken på att tander har varit på gång. Möjligtvis att han har stoppat allt i munnen som om att de har kliat. Jag försökte titta om jag såg något men de va ytterst lite, det kändes väldigt vasst dock. Nu när man tänker efter så har han inte varit grinig, haft feber eller så, utan man har väl mer märkt att han varit lösare i magen, sovit oroligt å kortare stunder. Håller tummarna att de förblir så och att han inte blir sjuk eller får mer ont❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0