Godmorgon...

... måndag och kära läsare. Denna natt hade jag önskat att jag hade kunnat sova bättre än va jag gjorde nu så här i efterhand. Vi kröp till kojs strax efter 22 å somnade direkt. Theo sov hela natten i sin säng, Casper sov i sin spjälsäng i sitt rum fram till kl. 5 innan han vakna för mat. Jätte skönt då han i vanliga fall brukar vakna vid 1-2 tiden också. Trots detta så vaknade jag automatiskt kl.1, kl. 2, kl. 4, kl. 5 å somnade knappt om mellan 5 å nu kl. 6.30... Så jag är rätt så trött denna måndags morgon🙁
 
Nu på morgonen så är det lämning på förskolan å sen direkt till gymmet för att komma igång igen efter 2 v uppehåll pga sjukdomar. Egentligen är jag inte helt hundra än då jag fortfarande hostar en del men då städerskan kommer idag på morgonen så vill jag inte vara hemma å störa henne.
Blir hem å lämna pengarna, sen iväg till Bvc med Casper innan de e dags att hämta Theo igen. Spännande å se hur mycket lillskrutten har vuxit denna månad. Måste byta ut stl 68 till 74 idag också då hans body börjar sitta lite tajt🙈
 
Ikväll blir de även att vi ska på ytterligare en husvisning. Vi va nämligen på en igår också men de kändes inte som "vårt hus" så de blir inget av de. Detta hus vi ska kolla på idag är byggt 2015, fint inrett å bra planlösning, jätte stor tomt med en egenbyggd rutschkana med lite klätterställning. Dock ligger de lite utanför stan så vi skulle behöva ha 2 bilar.. Vi får se helt enkelt. Vi har en till visning denna vecka vi ska på som känns lite mer aktuellt för oss då den ligger mer i centrum. Det återstår å se😊
 
Senare idag kommer inlägget om hur det hade gott å lämnat bort båda sönerna över en natt, vad vi gjorde osv. Så håll utkik😊
Caspers mini mini tand 🙈
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0