Lämna bort sönerna, vad gjorde vi i lördags?

 I lördags lämnade vi bort båda grabbarna för första gången, som sagt. Under tiden jag packa deras grejer, gjorde i ordning mig, klädde på grabbarna å började amma Casper så kändes de inte som något speciellt. Däremot när jag pussa å krama Casper hejdå så kom mamma hormonerna å tårarna börja rinna🙁 Att de ska vara så jobbigt å lämna bort sitt barn. Man vet ju att de lämnas i trygga händer så den här jobbiga känslan borde inte vara så stor kan man tycka men så e de.  Vet att de va likadant med Theo när han va liten även om jag inte ammade honom så här länge. Några timmar har vi lämnat bort båda men aldrig ett dygn så de va väldigt jobbigt för min del. Älsklingen kände inget speciellt förutom att de troligtvis skulle bli tomt i huset när vi väl skulle komma hem på kvällen❤️
 
Vi tog tåget upp å satte oss på restaurangen.  "Griffins" tror jag att den hette. Vi skulle äta brunch buffé allihopa, ta något att dricka, snacka massa skit å bara ha de allmänt mysigt/trevligt innan vi skulle bege oss till Oscars teatern. Det bjöds på riktigt god buffé, både varma rätter å kalla samt desserter. Vi åt så vi nästan sprack haha😊
Mellan kl. 13.45 och 15.20 så satte vi oss på en pub med en varsin öl/glas rött för ännu mer snack om allt möjligt, bl.a. våra planer på hus köp. Vi drog vidare till Oscars teatern strax innan showen skulle börja. Vi skulle nämligen på After Dark- this is it, föreställningen😄
Det bjöds på MASSOR av skratt, imitationer av andra artister, hyllningar till deras bortgångna kollegor genom åren å mycket musik från deras 40 år tillsammans. Hela showen va riktigt bra, och rekommenderas verkligen!
Showen består ju bara av killar men vissa av dom såg verkligen ut som riktiga tjejer bakom allt smink å alla kläder. De hade riktigt snygga kroppar så man själv kände sig inte så jätte snygg längre haha. T.o.m. Älsklingen vart lite "besviken" när alla killar kom ut i slutet i sina vanliga kläder å utan peruker,  då han verkligen trodde att någon av dom va tjejer haha. Tur för mig kanske *skämtosido* 😉
 
När vi tacka älsklingens föräldrar för showen, maten och det trevliga sällskapet så drog vi barnfria "ungdomar" vidare för att äta lite middag. Vi hamnade på ett hamburgarhak vilket bjöds på suveräna hamburgare med dryck. Älsklingen fick sån extrem huvudvärk (inte pga alkoholen) så vid 20 tiden tog vi tåget hem. Det råkade bli en omväg för oss då vi hoppa av i Östertälje istället för Södertälje Centrum, och blev tvungna att ta bussen ner på stan istället, å därefter taxi hem. Vi va inte hemma förrän strax innan 22 tiden. Super trötta båda två så vi kröp till kojs direkt. Inge mys pys här inte haha. Dock somnade e jag inte förrän 23 tiden då saknaden efter våra skruttarna va enorm.
Under hela dagen/kvällen så hade mamma skickat bilder på våra guldklimpar bara för att jag inte skulle sakna dom alltför mycket å inte ha en trevlig kväll. De hjälpte faktiskt😊❤️
 
Dessa bilder fick jag bland annat på skruttarna😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0