Träning uppdatering

Jadu, jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller om de e så mycket att uppdatera egentligen.
Jag har kommit igång väldigt bra känns de som. Både kondition mässigt å styrkemässigt. Tyvärr så har Casper förmågan att vara vaken u det mina gympass så de blir inte riktigt 100% fokusering, men helt okej.
När de kommer med vikt å mått så står jag still (!!!). Eller ah jag går ner några gram men lika fort går jag upp dom trots att jag inte har ätit något onyttigt. Så där står jag still. Fortfarande 2 st graviditetskilon ska bort å därefter ytterligare 3-4kg helst men iaf 2kg. Målen har jag men frågan e bara när det ska börja ge med sig.
Jag hoppas att de e gjort innan Mexico resan men vi får se. De e trots allt bara 4mån kvar till dess å fortsätter jag så här så hinner jag inte i mål. Då får nästa mål bli Beach 2018 haha. 
Får börja tänka extra mycket på kosten. Ännu mer än jag gjort nu. De ska bara gå så enkelt e de. De e nu min envishet ska träda fram haha.
 
Länka gärna era bästa tips på övningar (mage, rumpa, lår framför allt) , favorit recept på mat och goda snacks😄
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0