Dagarna som gott

Här kommer en sammanfattning av dagarna som gott:
 
Lördag: mina föräldrar hämtade upp Theo för att ha en hel dag med honom uppe i Stockholm. De skulle på Naturhistoriska Riksmuseet och kolla runt. Det skulle bli Theos premiär. Det uppskattades väldigt mycket tydligen å han va väldigt fascinerad av allt som gick å kollade på.
Jag, älsklingen å Casper hade en heldag i soffan framför tv'n. Eller ah älsklingen låg i soffan  hela dagen då han va sjuk medan  jag varvade mellan att ligga å leka på golvet med Casper å amma honom i soffan samt serva sjuklingen. Kl. 18 somnade älsklingen i soffan för natten (hade även sovit i 3 tim på dagen) å jag väckte honom strax innan midnatt för att krypa till kojs. Theo sov hos sin mormor å morfar.
 
Söndag: En mycket lugn dag hemma. Älsklingen mådde lite bättre men ändå inte helt okej. Mycket bus å lek samt mys med skrutten. Jag tog med mig Casper till min farmor å farfar på middag medan älsklingen va kvar hemma. Fick då även med mig Theo hem eftersom de även käkade middag där. Kröp till kojs i stort sätt direkt när vi kom hem halv 10.
 
Måndag: Blev en tripp till gymmet. Hoppade mama fitness passet denna gång så de blev kondition å styrka på egen hand istället. Uppvärmningen flöt på å 5min in i styrkan men sen så va de dags för amning å en kille som vägrar sova. Satt nöjd i maxi-cosin i ca 20min men sen ville han upp. Jätte trött kille. Gick på löpbandet medan jag vaggade honom till sömns. Han sov i ca 15min men sen vakna han igen. Så då va de bara å packa ihop grejerna å bege sig hemåt. Sov sen i 1.5tim i sin säng innan Theo skulle hämtas.
Lugn eftermiddag å kväll med massa mys å lek. Pysslande å ritande samt bokläsning innan läggdags.
 
Igår, tisdag: Gav mig på ett försök till träning igen tillsammans med mamma. Gav Casper lite mat innan så att han somna. Vi hann köra uppvärmning + 10min styrka innan han självklart vakna å ville upp. Smart som jag va så hade jag tagit med mig bärselen som han fick sitta i medan jag körde de knä övningar jag kunde. En mycket glad å nöjd kille som fick upptäcka massa nytt på gymmet. Men de här med att sova när mamma ska träna får vi jobba på haha.
Mickis kom förbi på eftermiddagen å busade med sina gudbarn, vi snacka en massa skit å bara hade de allmänt trevligt. Hon å Alex gick i stort sätt om varann. Alex skulle nämligen komma på massage. Älsklingen fick mysa med våra grabbar i soffan under tiden vilket gick väldigt bra. Theo kolla på film å Casper sov i sin pappas knä😍
Bra med extra vikt när man tränar😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0