😮

En otroligt trött mamma sĂ€ger godmorgon. Casper sov faktiskt enda till kl. 3.30 ca innan han ville ha första nattmĂ„let (fick ersĂ€ttning vid 21.30 ca)  vilket va skönt. Dock sĂ„ kröp jag inte ner förrĂ€n vid midnatt Ă„ somna inte förrĂ€n halv 1 nĂ„gon gĂ„ng. SĂ„ jag va lagom trött nĂ€r alarmet ringde 7.15 Ă„ 7.25😮
 
Nu pĂ„ morgonen ska jag försöka mig pĂ„ ett gym pass tillsammans med mamma. Vi fĂ„r se hur de gĂ„r dĂ„ Casper alltid har lyckats avbryta trĂ€ningen eller velat vara med. För hoppningsvis sĂ„ gĂ„r de an denna gĂ„ngen sĂ„ jag slipper köra benövningar hela passet👍đŸ’Ș
 
Ska försöka hinna med att rensa ur Theos byrĂ„. Ta bort alla 104 klĂ€der Ă„ gĂ„ igenom vilka 110 klĂ€der han kan ha samt vad som behövs köpas in. De senaste klĂ€derna han fĂ„tt har varit stl. 116 Ă„ nĂ„got plagg har t.o.m varit 112😼 De dĂ€r med att jag ville ha smĂ„ barn, kan jag ju fortsĂ€tta drömma om haha.
GÄrdagens kvÀllsmÄl medan bÄde storebror Ä pappa sov sÄ gott redan kl. 20.30. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0