Helgens händelser + dagens träningspass

I lördags va jag å Theo på Smurfbasket för första gången. Jag har nämligen tagit på mig att vara hjälp ledare. Lördagar kl 8.45-9.45. Det är meningen att Theo ska vara med på basketen men vi får se hur han vill göra då han ändrar sig varje sekund. Nu i lördags ville han i alla fall med. Casper får då egen tid med sin pappa vilket bara e bra☺️ Theo tyckte de va helt okej men ingen toppen höjdare då han va rätt mammig (jag hade hand om hans grupp). Får se hur de går nästa lördag.
Casper hade fått en halv flaska ersättning å sen sovit hela tiden. En lugn morgon för älsklingen helt enkelt. Blev bad för mig, Theo å Casper innan vi hade en pysseldag hemma å massa mys. 
 
Igår blev de en lugn avslutning på veckan. Sovmorgon för min å Caspers del. Vi bjöds på ett väldigt fint höst väder när vi slog upp våra ögon 🍁
Blev en promenad till lekparken medan Theo cyklade. Han lekte för fullt. Åkte rutschkana, klättra i klätterställningen, gungade å sprang runt runt. En mycket nöjd kille å lika nöjd låg Casper å sov i vagnen under hela tiden.
Älsklingen hade klippt gräset å rensat avloppen i badrummet (jätte äckligt). Så duktig! Han tog sedan med sig Theo till leksaksaffären för att kolla om de fanns ett spel som skrutten har tjatat om. Kom hem med affärens minsta (eller!?) bil istället 😂
En nöjd kille lekte för fullt med sin nya bil samt med tågbana hela eftermiddagen och kvällen.
 
Idag körde jag först 55min med en PT å därefter 55min mama fitness. Sjukt trött efter dagens pass men hoppas att de ger resultat så småningom om. Det va mycket fokus på rumpa, lår, ländrygg å bålstabilitet på PT passet samt cirkelträning på mama finess passet så de blev en hel del. Stolt över mig själv! Casper fick hänga med sin mormor på gymmet medan jag körde med PT'n å sov sedan under hela andra delen.
Väl hemma blev de dusch å lunch. Plockade undan en del grejer som låg utspritt i hela huset. Hämta storebror som vanligt vid 14 tiden å käkade mellan tillsammans hemma. Lek, bus, pysslande å massa mys under hela em. Förberedde middagen. En klasskompis från gymnasiumet kom förbi för massage. Snacka om att åren bara springer fram. Vi pratade om allt möjligt under tiden jag masserade och plötsligt så hade de gått 1tim. Skulle se till att vi sågs en annan gång igen.
Åt lite mat å som efterrätt chokladpudding med grädde🙈 Läst bok för Theo medan jag gett Casper mat.
Nu ligger båda skruttarna å sover. Ska passa på å läsa lite innan de e dags att sova.
 
Imorgon blir de återigen ett besök på gymmet. Känner att motivationen börjar komma nu.. Äntligen! 💪
Älsklingen tog fram Theos gamla matstol som Casper invigde i helgen. Så nöjd som får sitta med vid matbordrt❤️
Anledningen till att Casper har olika kläder på sig på varje kort e att han spyr ner dom direkt när han har ätit. Får byta kläder alltifrån 1 gång till 3ggr/dag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0