Sista kvällen innan man blir "gammal"

Sista kvällen  som en 24-åring. Imorgon, eller ah i natt kl. 00.45, så fyller jag nämligen 25 år. På ett sätt känner jag mig som "bara" 25 år men samtidigt så känner jag mig så pass mycket äldre. Jag har väl alltid varit mogen för min ålder, har väl aldrig varit en partypingla så å visste redan i tidig ålder att jag ville vara en ung mamma. Allt hängde på att hitta rätt kille vilket jag gjorde❤️
Än så länge har jag ingen åldersnoja, men den lär nog komma när jag börjar närma mig 30😉
 
Imorgon blir även Casper 5mån! Fattar inte att han redan e de. Snart ett halvår lixom. Han låg ju precis i magen!? Läskigt hur fort tiden går. Känns som om att tiden å åren har gott ännu snabbare sen man fick barn. Hoppas att tiden kan stanna till lite så att man hinner njuta till fullo (mer än va man redan gör) av "bebis"tiden/ de första barn åren❤️
 
Det är även 3 år sen vi förlovade oss💍
Firar man förlovningsdagen när man har gift sig? Den 18/10 kommer alltid bli att vi firar just för att jag fyller år men innan vi gifte oss så blev de dubbelt firande. 
 
Nu blir de å krypa till kojs innan man blir ett år äldre😉
Puss å kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0