Äventyrsbad för hela familjen

Idag vaknade jag å Casper vid halv 10 å upptäckte att de bara va vi vakna. Helt otroligt att Theo fortfarande låg bredvid å sov. Låg kvar å myste till efter 10 då Theo hade vaknat å ville ha frukost.
Blev att vi tog de lugnt hela familjen innan vi begav oss till Sydpoolen för 2 timmars äventyrsbad. De skulle bli Casper första besök i ett badhus. Theo är som en delfin i vatten. Han bara älskar de! Casper sa inte ett enda ord (massa skratt dock) på hela besöket. Så otroligt snäll å charmig! Han älskade å bada. Blev att vi bada tills han blev blå om läpparna då han frös ännu mer när vi inte va i vattnet haha. Satt en stund i bubbelpoolen innan vi käkade lunch å begav oss till duscharna.
 
Nu ligger jag å Casper i sängen helt utslagna. Lillkillen har precis ätit å somnat till. Själv tänkte jag slänga in detta inlägg å därefter läsa lite tror jag. Ligger väldigt skönt i sängen nämligen haha.
Theo å älsklingen ligger helt utslagna i soffan framför tv'n. De tar verkligen på krafterna å bada haha😅😉
Ikväll va de tänkt att Hampus skulle komma förbi å slagga här men vi får se hur de blir med de tanke på att klockan ändå e halv 6 snart. Annars blir de en lugn lördags kväll för hela familjen med massa mys. Käka lite gott framför tv'n å en bra film kanske.
 
Va har ni för lördagsplaner? ☺️
Mammas lilla skatt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0