Casper 4 mån

Idag blir vår älskade, "lilla" och helt perfekta son som sagt 4 mån. Sjukt va tiden går! Tyckte inte att de va alltför länge sen vi plussade lixom.
Att få se dig utvecklas varje dag e något av de bästa som finns. Du fyller inte bara våra dagar med lycka å småskrik utan framför allt fyller du dagarna med både glädje å kärlek. Att se dig skratta å le är bland de finaste. Du sprider så mycket värme i vår familj❤️
 
Jag anade att tiden skulle gå mycket fortare med två barn här hemma men jag trodde aldrig att de skulle gå så här fort. När man får till sig att man ska ta vara på tiden och verkligen njuta av den här bebis tiden så förstår jag nu va de menar (förstod de redan när Theo va liten men hade glömt bort de tills de v dags att Casper skulle födas).  Från ena sekunden till den andra så har de hänt så otroligt mycket.
 
Tack för att just DU kom till våra liv! Ser fram emot att få följa din utveckling här i livet❤️
Älskar dig min lilla skrutt❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0