En sten släpptes från hjärtat

Glömde publicera detta inlägg igår...
Igår tillbringade jag å grabbarna i sängen fram till kl 9.15. Låg bara å myste, läste lite böcker som Theo hade plockar fram och pratade. Vi käkade frukost å myste ännu mer framför Disney Junior innan vi gjorde oss i ordning för dagen.
Vi tog bussen ner till stan för att möta upp älsklingen när han sluta jobba. Far å son skulle nämligen klippa sig och vi skulle Införskaffa nya pyjamas till Casper (upptäckte igår att han inte hade några i stl. 68). När vi va inne på Åhléns så mötte jag en av mina fd vänner (vi sa upp kontakten förra året). Detta möte kändes så naturligt å som om att vi aldrig sagt upp kontakten. Allting flöt på som förr. Vi gav varann en kram, stog säkert å prata i 20-30 min å beslöt att vi skulle lägga allting som hänt bakom oss. Det som sårade mig så mycket förra året har legat som en sten inom mig, men idag släppte stenen! De va så otroligt skönt å de tyckte vi båda. Vi beslöt att vi skulle träffas en dag här framöver☺️
Älskade barn😍
De underbara mössorna är från .
3st söta pyjamas & ett par skor till Casper, Theo fick 8par strumpor, ritblock och stämplar samt legot (mutning mot klippningen) 👍
 
Theo å älsklingen klippte sig som sagt innan vi åkte hem. Theo blev genast 1 år äldre när han hade klippt sig! De hade även lite far å son tid medan jag matade Casper. De satt vid köksbordet å byggde legot. Underbart att se😍
 
Mika kom på besök till middagen. Vi käkade allihopa å de kollade sedan på AIK matchen medan jag, Casper å Theo myste framför idol. Theo satt sedan å pusslande för sig själv vid vardagsrumsbordet (vi fick inte sitta med honom) med en liten ostbågepåse. Hur snäll å duktig som helst! Blev en lugn fredagskväll med trevligt sällskap. Efter idol så kolla vi vuxna på Johan Falk (barnen sov) fram till kl 1 då jag la mig med Casper som vaknade för mat. Älsklingen kröp till kojs runt 2 tiden när Mika begav sig hemåt.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Men vad skönt och befriande att det löste sig och att ni kom överens! :)

Svar: Tack så mycket :) va nog mycket att vi va på olika plan i livet förra året (nu har hon kommit in i föräldrar rollen också) vilket ledde till en hel del missförstånd :)
Zandra Kjelledal

2017-09-23 @ 17:16:30
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0