Idag håller vi tummarna

Idag ska vi äntligen träffa en bankman/kvinna för att prata om vi får ett godkännande till att bygga hus eller inte. Är väldigt spända å förväntansfulla samt lite nervösa. Vi hoppas på ett godkännande då vi verkligen har hittat ett område som vi tror att vi kommer trivas väldigt bra i. I en stad som vi har fattat ett stort tycke om. Håller tummarna! 
 
Godmorgon förresten. Hoppas ni har haft en bra natt😊
Min va lite sådär. Casper vakna ca 4ggr i natt å småbökade. Vägrade somna om å bröstet hjälpte inte. Fick gå runt å vagga honom till sömns 2 av gångerna så e rätt trött idag. Vi (jag) har blivit så bortskämda redan från dag 1 när vi fick barn. Det är inte många nätter som vi haft de jobbigt på dessa dryga 3.5 åren. Jag ljuger inte om jag säger att jag kan räkna gångerna på händerna. Stor eloge till er som har sömnlösa nätter hela tiden. Förstår inte hur ni orkar. Själv e man hur trött som helst efter bara en natt..
 
Nu blir de å käka frukost. Har precis lämna Theo på förskolan å Casper sover så sött ute i sin vagn😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0