Ingen plats i sängen

Godkväll kära ni!
Idag har jag inte haft någon direkt lust att blogga. Eller rättare sagt så har de inte funnits så mycket att blogga om. Det har varit en mycket lugn söndag i sin helhet. Jag fick sovmorgon till kl 9 men låg kvar å småpratade med Casper till 10 tiden. Theo å älsklingen va uppe vid halv 8-8 tiden å hade grabbmys i soffan.
Har varit i lekparken med grabbarna, myst inne med massa spel å pusslande. Bus på golvet å bara njutit av att se syskonkärleken som fyller hela huset. Theo är så fin å kärleksfull mot sin lillebror. Säger flera gånger om dagen att han älskar Casper och att Casper är fin å jätte söt. Han läser böcker för lillebror sin även om Casper tycker att de e roligare att bara skratta å prata med honom. Undra om jag visade denna kärlek till min lillebror när jag va liten? Jag va iofs bara 20mån medan Theo vart dryga 3 år, men ändå☺️
 
Blev spagetti och köttfärssås till middag å en massa godis för älsklingen. Han tycker verkligen att de e sjukt jobbigt att vara utan snus. Jag e väldigt stolt över honom då han faktiskt har klarat av att vara snusfri i en hel månad även om han har varit väldigt nära att köpa en dosa mer eller mindre varje dag flera gånger om. Får se om han klarar de eller om han börjar igen. Jag kommer iaf stötta honom till att inte köpa något❤️
 
Nu blir de å försöka sova. Grymt trångt i sängen då Theo ligger på älsklingens plats å älsklingen i mitten samt inne på min sida av sängen. Om någon timme ska även Casper i sitt babynest få plats här också🙈
Får se om de blir någon sömn i natt haha. I värst fall får jag ta med mig Casper in till Theos säng å sova där. Tur att han har en 1.20m säng. 
Imorgon fyller Casper 4mån (SJUKT VA TIDEN GÅR!!!!) och jag ska för första gången på mama fitness. Återkommer under morgondagen hur de gick☺️
 
Godnatt på er😴
Världens finaste killar❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0