Mama Fitness

Kan börja med att säga att de va grymt kul att återigen vara på gymmet å träna. Märktes både i rygg å axlar att man inte tränat på 1år ca. Fick träningsvärk direkt😅 De tråkiga va att de bara va jag å en gravid mamma där, dock va de massa bokade så de blir nog fler till nästa gång. 
För de andra så måste jag berömma Casper. Han va hur duktig som helst! Första gången han va med på en träningsanläggning. Han låg å skratta, lekte med de leksaker jag tog med å snurra runt på magen i 45min av 55 möjliga. Sen tog hungern över men tystnade så fort han fick bröstet. Sen va han överlycklig igen. Instruktören berömde även honom efteråt å sa flera gånger under passet gång att hon själv hade svårt å koncentrera sig på att lära ut då hon blev distraherad av sötnosen haha😍
 
Kan varmt rekommendera detta pass till både gravida och nyblivna mammor! Bra kick å start att återigen komma igång med träningen efter en graviditet å förlossning😃
Hann tyvärr aldrig ta någon bild på passet så fick bli på entrén istället 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0