På väg till landet!

Detta inlägg är tidsinställt. Men just nu så sitter vi i bilen på väg till landet för en helg med mina svärförädrar och svägerska med familj. Vi ska bara ta et lugn och njuta av varandras närhet samt käka god mat - kräftor ena kvällen vet jag. Vi ska även fira svärfar i efterskott som har fyllt 53 år.
Håller tummarna att vi får tur med vädret så vi kan tillbringa dagarna utomhus!
Tyvärr så har jag inte hunnit fått min nya mobil så det blir dock inga bilder under denna helg. Det kommer heller inte uppdateras något här på bloggen, utan denna helg blir det bloggfritt som de ser ut nu ialla fall. Allt beror på hur vädret är och hur dagarna ser ut.
 
Hoppas ni får en underbar helg med nära och kära!
Här nedan kommer en video på Casper när han ligger på golvet och chillar, vänder sig tillslut från mage till rygg i slutet av videon. Blir som en liten duns med huvudet i golvet (trodde ärligt att han skulle börja gråta), men när jag stängt av kameran så börja han skratta för fullt. Bara älskar hans skratt å leende!! Det går sakta med säkert. Så otroligt fin kille. Ska även försöka filma när grabbarna "leker" med varann :) Kan kanske vara kul för er å se syskonkärleken här hemma <3
 
 (hör en förkyld storebror i bakgrunden <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0