"Trodde du verkligen att jag skulle somna"

Jag hade en förhoppning att lyckas få träna idag medan lillskrutten skulle ta din förmiddagsvila men icke då. Casper hade inte tänkt samma tanke som mig riktigt. Han satt tyst i 20min medan jag körde på crosstrainern å tittade nyfiket på va mamma gjorde. Därefter hann jag endast utföra 2 magövningar innan Casper tröttnade å ville upp i knät. Hans ögon gick i kors pga extrem trötthet men han vägra somna i sin maxi-cosi. Efter lite om å men så fick jag avbryta träningen å sätts mig i en fåtölj å amma honom till sömns... Trodde jag iaf. När jag la ner honom igen så slog han upp sina isblå ögon igen å bara stirrade på mig. De va som om att blicken sa "trodde du verkligen att jag skulle somna", haha. Lyckades köra 2 övningar till innan klockan hade runnit iväg. Dusch å fixa i ordning sig. Därefter blev de iväg till BVC men mer om de kommer i ett senare inlägg. Kan säga att han fortsätter växa i en hiskelig fart🙈
 
Blev en snabb lunch på stan tillsammans med mamma. Sprang på Evelina med Milla å deras lilla prinsessa som e drygt 1.5v gammal. Så otroligt söt å liten!!! Casper kändes så himla stor även om han e min "lilla" kille🙈 Måste träffa dom en annan dag så jag får bebis mysa massor. Casper e självklart fortfarande en bebis i mångas ögon å även i mina men en stor bebis om man jämför med Evelinas lilla prinsessa😊 hon vägde dryga kilot mindre än Caspers födelsevikt (3008g respektive 4144g) å va endast 49 cm lång till Caspers 52cm. Så ja han va stor redan då i jämförelse haha.
Vart väldigt flummigt men ni förstår va jag försöker förmedla😜
 
Resten av dagen/kvällen tillbringade vi i lekparken, lekte med lera inomhus, lekte med Theos alla bilar å bilbana. Theo lagade mat till oss i sitt lilla kök å Casper låg å lekte på golvet i sitt babygym samt sina leksaker.
Snart blir de å försöka få grabbarna å sova så jag och älsklingen kan sätta oss ner å kolla på fuskbyggarna dom börjar kl 21.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0