Typiskt höstväder

Idag har det varit en grå och allmänt tråkig samt regnig dag. Regnat i stort sätt hela dagen. Ett typiskt höstväder... Theo bokstavligt vägrade gå till förskolan i morse å jag e sån på morgon att jag inte orkar tjafsa å bråka. Vill han inte så får han helt enkelt vara hemma MEN då vill jag inte höra något tjafs å gnäll från hans sida. Det har han lärt sig vid de här laget.
Vi har spelat massa spel, pusslat, badat och bara myst då de har varit så pass dåligt väder.
Fick även besök av min mormor å morfar i någon timme på eftermiddagen De kom med mandelbiskviér till fikat. Theo byggde och lekte med tågbanan tillsammans med Åke och pusslade ännu er med Ulla. Casper lekte å busade med den andre under tiden. En mycket mysig eftermiddag😊
 
Nu har vi käkat middag tillsammans hela familjen. Ikväll blir de att titta på gårdagens Farang avsnitt med älsklingen då vi hoppade de igår. Vi va alldeles för trötta och somnade osm två nubbade sälar i varandras famn.
Hoppas på en bättre dag imorgon så man kan tillbringa fredagen ute😊
 
Puss å kram på er❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0