Veckans händelser

Denna vecka finns de mycket att se fram emot:
 
🍁 Idag såg jag fram emot att köra Mama Fitness för andra gången samt att jag körde lite extra mag övningar. 
 
🍁 Vi får huset städat idag då städerskan kommer. Så otroligt skönt att komma hem till ett nystädat hem.
 
🍁 Imorgon är det dags för Caspers bvc besök. Ska bli väldigt spännande å se hur mycket han har vuxit denna månaden. Känns som om att han växer på i samma uppåtkurva som de tidigare 3 månaderna då han redan har stl. 68 i kläder. Har för mig att han även ska få påfyllning av Rota vaccinet.
 
🍁 På onsdag e de tänkt att jag å Casper ska till Barnens Hus en stund å träffa andra barn. Ska bli intressant å se hur Casper reagerar. Lär nog inte bli några som helst bekymmer tror jag. Kul även för mig å träffa andra mammor (pappor) som är lediga. 
 
🍁 På torsdag ska vi äntligen (!!!) till banken. Ska bli väldigt spännande å se om de ger oss klartecken till ett lånelöfte angående husbygge eller inte. Håller tummarna! 
 
🍁 På fredag får jag en hel dag och en hel kväll med våra söner. Älsklingen ska nämligen på SSK-AIK matchen på kvällen med Jeppe.
 
🍁 På lördag har vårat område städdag mellan kl 9-12. Då vi inte hade möjlighet att vara med på vårstädning (låg på BB då) så känner vi att vi behöver vara med nu för att bidra till ett trivsammare område. 
 
🍁 Någon dag denna vecka ska jag försöka ta med grabbarna till Gnestas badhus så Theo får bada massor på sin farmors jobb tillsammans med sin farfar. Det beror på vilken dag som passar dom bäst.
 
🍁 Någon dag denna vecka får vi även hem vårt nya soffbord som vi beställt. Ska bli skönt å få de på plats så de känns mer färdigt här hemma.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om er städhjälp? :)

Svar: Absolut kan jag slänga in ett inlägg om de :)
Zandra Kjelledal

2017-09-26 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0