Godmorgon

... Hoppas att ni har haft en bra natt med många timmars sömn! Själv så har man stoppat i sig allt ifrån godis, chips, äpple å jordgubbar samt iste och vatten för att hålla sig vaken😅 Jag tycker ändå att de har varit relativt lätt att hålla sig vaken då de för det mesta finns saker att små pyssla med. Annars hade de varit lite jobbigare!
Nu ser jag fram emot att klockan ska bli 8.00 så jag kan sätta mig i bilen å köra hem, lägga mig i sängen å sova någon timme. Denna dag lär nog bli lugnare än de va planerat. Vet inte om de e så att Rille å hans tjej kommer som de först va planerat (beror på om mannen min hörde av sig till honom igår som han skulle). Förutom de så har vi bara trippen till Strängnäs inplanerat innan jag återigen ska lägga mig å sova någon timme innan sista nattpasset, innan ledighet. Det återser hur dagen lyder😊
Super god iste😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0