Helgens planer

🦋 Jag ska jobba kl. 20-08 mellan lör å sön, och sen kl. 20-07.30 mellan sön å mån. 
 
🦋 Älsklingen och Jeppe ska till garaget å mecka med sina enduro i några timmar. 
 
🦋 Jag och Evelina ska hjälpas åt med grabbarna, samtidigt som vi (läs jag) ska plantera de blommor vi köpte igår i blomlådor att och hänga dom på altenräcket, samt sätta ihop parasollet + bordet. 
 
🦋 Parasoll foten ska hämtas i Kungenskurva. 
 
🦋 Jag ska försöka sova någon timme innan jobbet. 
 
🦋 På söndag kanske Rille och hans tjej kommer förbi och leker med grabbarna (och umgås med oss). 
 
🦋 Va tänkt att Malin skulle komma på grillning på söndagen men då jag jobbar och måste sova innan så får vi se om det sker på mån eller tis istället.
 
🦋 Ska hinna anmäla Theo till fotboll innan måndag. Han ändrar dock vilja hela tiden om han vill börja spela eller inte så vi får se hur det slutar. Det är trots allt gratis medlemskap första året så jag kan tycka att han iaf kan testa.
 
🦋 Annars blir det en lugn helg med massa bus, mys å lek med våra hjärtegull😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0