Kalas, träffa sina idoler, vardagsbilder

 
Godmorgon och välkommen fredag!
Hoppas att ni har haft en bra natt och är utvilade samt ser fram emot fredagsmyset. Min natt har varit bra, inte för att jag har sovit något utan för att jag har jobbat natt. Mitt första natt intropass på nya jobbet. Även om natten har varit bra och lugn så har John Blund velat vara framme ett par tillfällen. Så blir de när man vakna kl. 7.30 i går morse av två klarvaken söner och började jobba kl. 22 till kl. 7.30 i morse. Fick inte sova någonting igår innan jobbet och kommer inte få sova nu när jag kommer hem heller (älsklingen åker till jobbet direkt när jag kommer hem å jag har grabbarna hemma). Kommer vara lagom trött ikväll efter att ha varit vaken i 36 tim i sträck! Har jag tur så kan jag at en förmiddagsvila i samband med Caspers. Får se lite på vilket humör Theo är på😉
 
Det har hänt en hel del de senaste dagarna/veckan. Det har blivit en hel del intro pass för mig, för att jag ska kunna jobba självständigt nästa vecka.
Theo har även haft sitt försenade 4 års kalas i helgen som va. Väldigt lyckat blev det och många av hand kompisar kom, både från hans gamla förskola och hans vänner sen yngre ålder. Tror att de blev 12 barn tillslut. Därefter kom min sida av släkten då älsklingens sida kom för 2 (?) veckor sedan. Det bjöds på korv - & hamburgegrillning samt fika och fiskdamm till barnen. Vi hade väldigt tur med vädret så det var en stor 🌞 hela dagen och knappt några moln på himlen. Kändes som en varm sommar dag. Alla barnen lekte för fullt med varann, sprang runt i trädgården, hoppa studsmatta, åkte rutschkana/gungade, sparkade fotboll å lekte för fullt på grabbarnas rum. Det va ingen som ville åka hem efter kalaset, så de måste vara ett tecken på att de vart lyckat. Anna, Linus, Olle å Nils stannade kvar på middag så de blev en hel del skit snack❤️
 
 
Theo har även fått träffa sina favorit hundrar. Nämligen Chase och Marshall från tv serien Paw Patrol. Han va väldigt kaxig precis innan dom kom å sa att han skulle krama dom, göra hivefive. Men när de väl kom så vart han jätte blyg å skulle hålla mig i handen medan vi gick fram😍 Vi fick lite bilder samtidigt som vi fick en tripp till Kungens kurva för att kolla lite affärer. Dubbelt upp👍
 
För de mesta så har mer eller mindre bara myst med grabbarna om dagarna. De e så otroligt mysigt att ha dom båda hemma samtidigt som de e lite jobbigt då båda har så starka viljor för tillfället😅 tur att de båda älskar å vara ute, gunga, åka rutschkana och intresserade av bilar. Dock får Casper inte alltid låna Theos bilar haha.
Jag har även beställt hem en hel del grejer från Jollyroom. Bl.a en rutschkana till Casper (då storebrors är lite för hög), ett "picknick' bord till barn, krocket, bokia, 2 par skor till Theo, 5 födelsedagspresenter till  Casper, kubb, mölkky spel, en varsin bokstavslampa till grabbarna å lite annat. 
Bordet skruvade jag ihop igår å de vart väldigt gulligt! T.o.m. Ett parasoll följde med👍
Annars händer de inte så mycket idag. Va tänkt att jag skulle försöka vila nu när Casper sover men de blir nog inte så. Har sagt hela veckan att påskliljelökarna ska ner i rabatten så får väl ta tag i de nu. Förhoppningsvis så sover Casper rätt länge så jag hinner sätta mig i en solstol också.
Ikväll blir de tacos middag med Jeppe å Evelina, samt njuta av ledigheten😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0