För 5 år...

...sedan så blev vi två en älskling. Resan mot en underbar framtid tillsammans med dig började. Tänk att det egentligen "bara" är 5 år sedan, och vad mycket vi redan har varit med om. Bl.a. har jag flyttat hemifrån och in till din 2:a➡️ köpt en 3:a➡️ köpt kedjehus➡️ och nu även blivit villaägare, genomgått 2 helt magiska graviditeter å förlossningar vilket har resulterat till 2 underbara söner på 4 år respektive 8.5 mån, ingått ett äktenskap, men även hjärtekrossande händelser har inträffat under årens gång.
Allt detta trodde jag inte för 5 år sedan, dock så kände jag på mig att jag hade hittat min livskamrat, min andra hälft redan från dag ett❤️

Jag ÄLSKAR dig Micke, inte bara för den fina kille du är, utan allt du givit mig på dessa åren. Å det bästa är att denna resan bara har börjat!!!❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0