Aj aj aj

 Efter onsdags träningspass så fick jag och Sofia världens trännigsvärk. Redan under passet om jag ska vara ärlig haha. Ett tecken på att de va alldeles för länge sedan man tillbringade tid på gymmet, eller träna över huvudtaget (har slarvat med hemma träningen också...). MEN vilken otroligt skön å härlig känsla de e att känna denna värk! De e ett tecken på att man verkligen har tagit i under passet och inte snålat med vikterna.
Så fort jag kom hem från träningen så gick jag som om att jag hade skitit på mig. Älsklingen bara skratta då de va väldigt länge sen han såg mig så här. Men som jag nämde tidigare så va de en skön känsla å en ny start på träningen samt att få tillbaka motivationen!!!!!💪
 
Än idag så sitter träningevärken kvar, men den börjar minska. Jag å Sofia har även bokat in oss på 3 pass nästa vecka- måndag (box), tisdag (bodycombat) och onsdag (tabata). Kroppen kommer verkligen känna av träningsvärk även nästa vecka!! Ser fram emot de! Nu är vi på gång!! 😃💪
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0