63 dagar kvar till..

... MEXICO resan med familjen!!!🌞🌞
Ska bli sĂ„ mysigt Ă„ skönt att komma ifrĂ„n allting. Början av detta nya Ă„r sĂ„ kommer de hĂ€nda sĂ„ otroligt mycket sĂ„ vad vore inte skönare Ă€n att slĂ€ppa vardagen hĂ€r i Sverige och koppla av allting i vĂ€rmen. Tillsammans med mina förĂ€ldrar och lillebror sĂ„ kommer vi tillbringa 2 hela veckor i Cancum, pĂ„ hotellet Blue Star Royalton Riviera, sĂ„ jag Ă„ Ă€lsklingen fĂ„r Ă€ven möjligheten att hitta pĂ„ nĂ„got sjĂ€lva, lite barnfritt. Vi reser med all inclusive 😍
 
HĂ€r nedan kommer lĂ„nade bilder frĂ„n tuiÂŽs hemsida. Ser sĂ„ otroligt skönt Ă„ mysigt ut. JĂ€tte fint hotell med egen bubbelpool pĂ„ hotellrummet (vet inte om just vĂ„rat har de men det finns pĂ„ en del rum), en pool lĂ€ngs varje balkong, jĂ€tte stora pooler med stor barnpool med massa vatten leksaker/rutschkanor osv. Jag vet en kille som kommer Ă€lska barnavdelningen- Theo (och Casper förstĂ„s, dock kommer han bara vara 10 mĂ„n). NĂ€ra till stranden, flera olika restauranger pĂ„ hotellet med olika gener. Det finns Ă€ven trĂ€ningsmöjligheter pĂ„ hotellet😃😍
 
Jag fick Ă€ven i 25-Ă„rs present av mina förĂ€ldrar att jag skulle fĂ„ bada/simma med delfiner !!!! Mina absolut favorit djur. Det ha varit som en dröm sen jag va en liten flicka. En dröm som blir sann ❀
 
Är det nĂ„gon av er lĂ€sare som har varit i Mexico, och Cancun? Kanske t.o.m. pĂ„ detta hotell? 😃
Dela gÀrna med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0