FamiljedagđŸ»

GodkvĂ€ll!😊
Denna lördag har vi spenderat tillsammans hela familjen. Först i morse sÄ va de Smurfbasket. Gick helt okej för Theo, men sprang till sin pappa efter halva trÀningen. NÀr vi kom hem blev de baddags för mig Ä grabbarna medan Àlsklingen Äkte med Jeppe till enduro banan för att köra lite. Bröderna badade pÄ som vanligt Ä skvÀtte pÄ varann, sÄ att hela badrummet mer eller mindre blev blött haha.
Sen va de lunch dags Ă„ Casper skulle sova en stund. Myste med Theo Ă„ pusslade massor innan lillskrutten vaknade Ă„ Ă€lsklingen kom hem. Gjorde oss i ordning för att Ă„ka upp till Botkyrka för att kolla pĂ„ nĂ€r min lillebror spelade innebandy match. Blev vinst med 4-3😃
 
Hela familjen Äkte sedan till Exploria för att kÀka pÄ "Pinchos" tillsammans med Jeppe. Lika gott denna gÄng! Vi hade lovat Theo att vi skulle bowla efter maten, men dÄ de va 3tim vÀntetid sÄ fick vi utesluta de (ringde Àven till Heron City men dÀr va de oxÄ lÄÄÄng vÀntetid). Theo blev sjÀlvklart jÀtte ledsen Ä verkligen hyperventilera, skrek Ä slogs bilen. Gjorde allt för att slita av sig sÀkerhetsbÀltet under bilfÀrden. Va ingen rolig resa hem... 5 min innan vi kom hem sÄ lugna han ner sig Ä andades i lugn takt igen samtidigt som han fick lÄna Àlsklingens mobil.
 
VĂ€l hemma blev de en vĂ€ldigt luuuugn kvĂ€ll framför tv'n och lite snacks. Theo Ă„ Casper lekte pĂ„ golvet tillsammans. För första gĂ„ngen sĂ„ somna Casper för natten kl 20 efter en hel spĂ€ckad dag med massa nya i tryck. Vakna till i ca 2 min nĂ€r jag bytte blöja, satte pĂ„ han pyjamas Ă„ bar in honom till sin sĂ€ng. Tur att jag hade en flaska vĂ€lling redo sĂ„ han somnade om lika fort efter kvĂ€llsmĂ„let. Theo hade dĂ€ckat i vĂ„r sĂ€ng sĂ„ vi lyfte över honom till sin. Jag Ă„ Ă€lsklingen tittade klart pĂ„ sista avsnittet gossip Girl innan vi kröp till kojs. Passade pĂ„ Ă„ mysa lite Ă„ smĂ„ prata innan vi somnade runt 23 tiden. SĂ„ myclet sol vi har sovit denna helg har vi inte gjort pĂ„ lĂ€nge. JĂ€tte skönt❀
 

Kommentarer
Postat av: Metanten

Hej
Fina bilder.
Vilka lag var det som spelade? Mina tre barn har alla spelat innebandy i mÄnga Är sÄ det Àr dÀrför jag frÄgar, kÀnde inte igen matchstÀllen.

Svar: Hej, tack sĂ„ mycket 😊 tyvĂ€rr vet jag inte vilka motstĂ„ndarna va men min brorsa spelar i SödertĂ€lje (de röda) 😊
Zandra Kjelledal

2018-01-28 @ 11:02:19
URL: http://MEtanten.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0