Mot varmare breddgrader🌞

ÄNTLIGEN Ă€r dagen kommen!!! Mexico resan Ă€r hĂ€r! NĂ€r detta inlĂ€gg publiceras sitter vi förhoppningsvis redan pĂ„ planet flera tusen meter ovanför marken pĂ„ vĂ€g mot varme bredgrader. Ska bli sĂ„ himla hĂ€rligt, underbart Ă„ vĂ€lbehövligt efter dessa fullspĂ€ckade veckor. Sola, bada, Ă€ta Ă„ dricka gott samt umgĂ„s med ett mysigt sĂ€llskap🌞😍
 
Hela dagen igÄr sprang Theo runt Ä va jÀtte spÀnd, exalterad, ivrig Ä allmÀnt sprallig. Tjatade om flygplan Ä Mexico. Han gav oss alla ett riktigt gott skratt under dagen Ä kvÀllen.
Vi kom upp till vÄrt hotell- "Good Morning Hotels", dÀr vi skulle bo över natten. Vi satte oss vid baren för att umgÄs, Àta buffé (riktigt gott!) och dricka gott innan jag, smÄ grabbarna Ä deras mormor gick ner till rummen för att vÀga vÄra bagage en sista gÄng. Mer för att kolla att vi ÀndÄ hade marginalen pÄ vÄr sida nÀr de gÀller kilona. Jag Ä Casper kröp till kojs vid 22 tiden Ä Theo ville sova inne hos mormor Ä morfar.
 
I morse ringde klockan 4.30 Ä jag tog en snabb dusch Ä gjorde mig i ordning innan hotell frukosten. Kl. 5.40 tog vi en buss till Arlanda dÀr vi checkade in vÄra vÀskor Ä tillbringade tiden innan de va dags att kliva pÄ planet.
Theo va minst lika exalterad Ă„ ivrig i dag som igĂ„r haha. Ska bli sĂ„ hĂ€ftigt Ă„ se hur han reagerar pĂ„ allting. Han har ju varit i Thailand tidigare men dĂ„ va han endast 10mĂ„n (lika gammal som Casper e nu) sĂ„ de e ingen resa han kommer ihĂ„g. Denna resa lĂ€r nog bli oförglömlig just för att han kommer minnas denna resa Ă„ "första gĂ„ngen han flög" (som han minns)🌞
 
Jag ska försöka blogga lite under resans gĂ„ng men kan inte lova nĂ„got. Allt beror pĂ„ hur dagarna ser ut, om Wi-Fi finns tillgĂ€ngligt osv. Annars hörs vi mer nĂ€r vi kommer hemâœˆïžđŸŒž
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0