Mors dag

Vill börja med att grattar ALLA mammor/bonus mammor på våran dag! ❤️
 
Min mors dag har varit lugn, solig och bara tillbringat timmarna med familjen. Började med att jag gav älsklingen sovmorgon till kl. 9.15 (hade egentligen tyckt att jag skulle fått sova men de får jag ta igen en annan dag haha), då jag klev upp med grabbarna halv 8. Åt frukost å myste framför tv'n å Paw Patrol. När älsklingen hade fått i sig sitt morgonkaffe så begav vi oss till Theos fotbolls träning. Gick lite bättre idag men han tycker ändå att de e lite sidåsär. Vet inte om de e så att han tycker att de e svårt, att han e lite lat å tillbaka dragen. Han säger trots allt att de e kul men att han inte vill tillbaka nästa vecka.. Vi får köra lite mer hemma på gräsmattan så han kommer in i de lite mer👍
 
Därefter blev de en sväng till biltema, hem så att älsklingen kunde fixa någon ventil i förrådet. Lasagne till lunch tillagades å små städning, grabbarna åkte iväg till tippen. Theo lekte med William hela em å kvällen, så vi fick en del gjort hemma.
Kvällen har varit lika lugn den. Ska alldeles strax krypa till kojs så man orkar upp imorgon å ge 1 års fotograferingen en andra chans. Håller tummarna att Casper är på tre humör så vi får super bra bilder😀
 
I mors dags present fick jag en super fin sommarklänning 😍 hade spanat in den på GinaTricot tidigare, då jag sett att en tjejkompis bar den när hon jobbade där. Gav älsklingen den som tips i present redan då haha. Trodde dock att jag skulle få köpa den själv pga att han skulle glömma bort😅 Men ibland så överraskar min man. Trodde heller aldrig att jag skulle kunna ha stl 36! Men klänningen satt perfekt❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0