6. Min dag


Min dag har sett ut så här:

Väcktes av alarmet halv 8, gick upp och duschade.
Fixade håret och sminket, innan jag blev tvungen att dra till tåget.
Åt ingen frukost (vilket jag aldrig gör).
Gick som "Bambi på hal is" hela vägen till tåget.
Träffade och tog sällskap med Anjah till skolan.
Hade svenska första lektionen, som börja kl.9.15.
Sedan va det lunch- pastagratäng med kyckling.
Därefter höll Milica och Elin en idrottslektion.
Vi körde "banan kull" som uppvärmning, som huvudmoment körde vi "Harry Potter" och stafetter.
Rätt jobbig, men rolig lektion :)
Tog sedan närvaro på engelska- och matte lektionen och ringde farfar så att han fick komma
och hämta mig kl. 13.
Slapp skoldag!
Kom hem och tittade på tv och var social på mobilen.
Sitter nu här och lägger in ett blogginlägg och är social på mobilen.
Sedan blir det nog att titta på idrottsgalan (eller ngt sånt) kl.20 med familjen
å sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0