4 dagar totalt, 2 halvdagar i skolan... sen smäller de!


Ledsen för dålig uppdatering, men har haft fullt upp...

I söndags blev det ingen bio med Magnus, utan det böev
bara att vi hängde hemma hos honom å kollade på film samt åt lite :)
Träffade även Malin när jag skulle hem, trevligt!

Måndagen och tisdagen hände det ingenting,
varken i skolan (förutom att betygen sattes på tisdagen) eller utanför.
Måndagen var det träning å tisdagen tog man det bara lugnt.
Rätt tråkiga å onödiga dagarn...

I onsdags var det en mycket mer händelserik dag som jag aldrig kmr glömma!
Några av mina vänner på Vackstanäs tog nämnligen studenten då
och såg dem åka flak igenom hela Södertälje- snacka om att man själv längtar!!!!!
Sen var det bara att dra hem å börja stressfixa sig inför Niclas mottagning hemma hos honom.
Va fan skulle man ha på sig? Stort tjejproblem i stressläge, haha!
Vid 17 tiden skjutsa pappa mig hem till Niclas å blev välkomnad med en stor kram.
Mycket trevligt sällskap hela kvällen med god mat och tårta.
När alla hade gått, var det bara för mig å Niclas att vänta tills våran skjuts skulle komma
(hans bror/morbror eller ngt sånt).
Mycket trevligt prat mellan Niclas, mig å hans bror Martin.
Väldigt trevlig stämning!
När skjutsen väl kom trodde vi inte våra ögon...
En LIMOSIN stod parkerad utanför :o
snacka om overkligt!!!
Ingen av oss trodde att de va sant, vi bah: "han måste ha åkt vilse, va gör han här?"
Men när chaffören gick å öppna dörren tittade Filip ut = de va oss han skulle hämta :o
Asså fy fan, kan inte tro de än !
Enligt chaffören fanns det bara två stycken av just den här limosinen i hela Sverige å VI
åkte en av dom !!
Vi bjöds på skumpa och champange å hög musik!
Helt amazing !
Bra musik, bra dyck, soft bil, underbar chafför å självklart underbart sällskap,
kan de bli bättre :D
Åkte runt i hela Södertälje innan vi begav oss till 550 där vi gjorde entré ;)
Hela kvällen var helt underbar,
träffade nya vänner ifrån Vackstanäs, mys med Niclas (ingen misstolkning tack^^),
mycket dans å dricka !!
En helt oförglömlig kväll!
Tack Niclas för att du bjöd mig på både din mottagning å slutskiva!! <3

I torsdags blev det bara attt ta de lugnt å ligga ute i solen,
kände mig rätt trött efter slutskivan ^^
Hjälpte även till hemma inför min egen student veckan efter.
Trevlig dag/kväll me familjen.
Alltid älskvärt !

I fredags var det bara att ta det lugnt.
Ligga ute å förbättra på sin solbränna å hjälpa till hemma.
Bakade en del bakverk till studenten, samt fixade present till brorsan.
Träffade Sofia, Daniel å Emelie på bussen in till Södertälje.
Mycket trevligt!
På kvällen var det meningen att jag, Niclas å Filip skulle gå ut,
men Filip ångrade sig in i det sista.
Niclas hämtade upp mig istället å åkte hem till honom.
En underbar kväll tsm med Niclas!
mysigt !

I går (lördag) gjorde jag mig klar för att bli fotograferad av Peter Sundell vid Torekällberget.
Han skulle ta lite studentbilder :)
Jag blev väldigt nöjd med bilderna! Tack Peter!!
Därefter när jag kom hem var det bara att tvätta av sig sminket å byta om till bikini,
dvs. jag skulle förbättra på solbrännan ännu mer.
Senare på kvällen skulle jag, Niclas, Filip å Flinta ut.
Vi träffades på O´Learys först å tog nga öl/cider,
begav oss sedan till Standleys å umgicks ännu mer.
Mycket trevligt sällskap, men jag tog en tidigare buss hem ändå, rätt trött.
Mysig hejdå kram/puss ifrån Niclas efter lite småtjaffs...

Limosin bilderna kommer i nästa inlägg !

Här kmr 3 bilder ifrån fotograferingen,
Riktigt nöjd!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0