Det är du som gör mig hel


Sitter nu å tänker på dig samtidigt som jag tittar på en av bilderna jag fått av dig.
Så söt, så underbar.
Jag vet att vi precis har lagt på efter att ha pratat i 1 tim i tele,
men jag kan ändå inte sluta tänka på dig.
Det är som om du har tagit över mina tankar å
bytt ut allting som bara snurrar till något helt underbart.
Du är som en sol i sommarvärmen, får blommorna att sakta börja gro.
Du får mig att växa,
både som människa och mitt självförtroende,
genom att bara alltid finnas till hands<3

Som jag skrev i det förra inlägget så betyder du jätte mkt för mig.
Jag skulle offra allt för dig,
å de har jag sagt till dig även om du inte riktigt tror på de.
Jag vill bara att du ska veta att jag verkligen menar allt de jag säger,
även om jag ibland kan använda en tonart som inte låter helt ärlig eller trovärdig.
Du e helt underbar som jämt finns till hands,
oavsett vilket humör jag e på samt hur du själv mår.
Är du trött och lite nere så försöker du ändå visa dig positiv när vi pratar
för att inte få mig nere pga. att du mår som du gör.
För du vet att jag mår sämre när du inte mår 100 % bra.
Bara det är ett tecken på att det är någonting som svävar i luften.
Men vad, vet jag inte riktigt...
Önskar att någon kunna ge mig ett mer korrekt svar...
Men det kanske är meningen att det ska ta sin lilla tid för att
allting ska hamna till rätta, eller? <3

Vi får se vad som händer,
men jag hoppas verkligen på att det är någonting,
för jag har aldrig känt den här känslan förut,
varken när jag har varit i personens närhet,
pratat med personen i tele/msn.
När jag får ett meddelande ifrån dig upplever jag fjärilarna i magen.
För att ni ska förstå hur min känsla är så kan man
jämföra det med när man blev kär för allra första gången.
Det pirret i magen, nervositeten som uppkom,
den här blygheten och det nervösa skrattet som många gånger kommer<3

Jag kan inte sluta tänka på dig.
Det kommer jag aldrig att kunna göra.
Från den dagen då jag började prata med dig,
så har jag känt att det är någonting,
att det kan bli någonting mellan dig å mig även om jag inte riktigt vågade hoppas så mkt i början.
Jag gick in med tanken att skaffa mig en riktigt bra vän.
Det har jag gjort.
En vän för livet, så länge du vill.
Nu efter ett antal månader med prat, skratt, gråt, skämtosidor å humörsvängningar
har jag förstått att du är äkta.
Du är en sådan kille som är äkta rakt igenom.
En sådan kille alla tjejer verkligen vill ha och drömmer om.
Jag vet att det kan låta lite tillgjort eller löjligt,
men du är som min drömprins.
Prinsen som prinsessan länge har letat efter<3

Dagarna och nätterna går,
å varje dag hoppas jag att jag återigen får se dig.
Jag längtar tills på fredag då den drömmen kommer slå i uppfyllelse.
Resan till dig kommer bokas någon dag i veckan
å längtan blir större å större ju mer jag pratar med dig.
Saknaden, även den blir starkare för var dag.
Du finns i mitt hjärta och där kommer du alltid att finnas kvar.
Du betyder alltför mkt för att jag vill förlora dig.
Finns inte det där lilla extra mellan oss så är jag glad att få ha dig kvar som vän.
Min allra bästa vän!
Det skulle betyda betydligt mer än att förlora en underbar kille även om jag skulle sakna det vi har idag.
Tänker man efter så är det bättre att ha flera riktigt bra vänner än en kille,
för förlorar man en så finns det alltid fler kvar.
Och jag vill inget hellre än att du ska vara en av de som alltid kommer finnas kvar,
oavsett vilken relation vi kommer ha<3

När jag pratade med dig idag efter nästan 1 veckas "vila" ifrån varandra,
så minns jag varför jag saknar dig så pass mkt som jag gör.
Varför jag gillar dig för den du är.
Och varför jag inte kan sluta hoppas på att det är någonting i luften.
Du har fått mig att hoppas,
du har fått mig att le.
Den dagen du lämnar mig,
kommer du även att ta mitt leende med dig.
Mitt skratt,
min värme,
min närhet,
mitt hjärta.
Försvinner du,
så försvinner allting som du återigen har fött.
Jag var lycklig å glad innan jag träffade/pratade med dig,
men under den här tiden så har du gjort så att jag har nått ytterligare högre upp.
Du har fått mig att förstå att jag är en person som många älskar,
älskar för att jag vågar vara mig själv.
Du har fått mig att förstå att jag är speciell och har något unikt där inom mig,
som jag bara måste våga släppa fram.
Något som du framför allt har fått mig att förstå är att jag är bäst på en sak som ingen annan kommer bli bättre på att vara,
och det är att vara mig själv.
Ingen kommer kunna vara bättre på att vara Zandra Kjelledal,
än vad jag kan vara.
Du har gjort så att jag har förstått att det enda sättet att bli sedd och älskad på,
är att vara sig själv,
ingen annan! <3

Jag vill bara säga att du har gjort mig till den personen jag är idag,
du har fått mig att inse saker som jag länge har försökt undvikit pga. konsekvenserna.
Du har fått mig att våga stå för den jag är,
och våga vara mig själv i alla situationer som uppkommer.
Jag vill inget hellre än att tacka dig,
för allting som du har gjort under dessa månader som vi har pratat.
Det har betytt mer än du anar,
å det gör även du!
Du finns å kommer alltid att finnas i mitt hjärta,
oavsett vad som händer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0