Plugg, plugg & åter plugg...

 
Gårdagens match slutade med 6-0 vinst till oss :)
Riktigt sköööönt!!!
Konstigt nog hade vi förlorat med 3-8 mot detta lag sist när vi mötte dom på bortaplan :S
Konstigt...
Men men somnade runt 22 igår, jävligt tidigt för att vara mig !
Sov gott iaf !

Idag har skolan gått väldigt snabbt tkr jag.
Kom hem vid 15.20 någonting då jag egentligen precis skulle ha slutat skolan.
Fick sluta tidigare som ni förstår ;p
Sitter nu å slänger in detta inlägg, precis innan jag ska dra upp på mitt rum
å fortsätta plugga anatomi - I love it.... NOT!
Usch ser inte fram emot tentan på torsdag...
Skönt att man e ledig imorgon å på onsdag iaf så att man har exakt hela dagarna på sig !

Nä men nu måste jag plugga. hörs kanske ikväll!

Puss å kram på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0