1 day left


Då sitter man återigen i skolan å inväntar en tenta..
Vill bara att de äntligen ska ta slut, istället för att gå runt och vara nervös å tänka "Kommer jag å klara det? eller blir det omtenta"... Vill abra slippa dessa tankar å känslor...
Sen att jag kommer bli tvungen att plugga under sommarlovet ändå tanke på att jag har nga omtentor i höst, men då kan man även njuta av en varm svensk sommar!
Sola och bada, festa å umgås med vänner = De e livet! Även en liten semester tur till Öland med familjen kanske t.o.m. kommer in i planeringen! Sen att de kommer bli arbete oxå, e bara ett + eftersom jag verkligen behöver ha pengar under sommaren då man inte får sitt studiebidrag...
GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!
Skönt att de e avslutning imorgon efter sista tentan! LÄNGTAR!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0