Lugn helg med älsklingen!

Jag får nog börja erkänna att jag är född klantig, å att de inte bara e otur. I fredags när jag skulle ta fram fläskfilé ur frysen (djupfryst som fan...) så klantig som jag e, så tappade jag den på näst minsta tån!!!!!!! Satan va de gjorde ont - inget jag rekommenderar! x) kan säga att tån är fortfarande blå/lila å har svårt att böja den ^^
Igår blev de en väldigt lugn lördag. Vi gick upp vid halv 1, käkade frukost å Micke satte sig som vanligt vid datorn å jag vid tv´n + pluggade inför den kommande tentan på måndag, Vi funderade att dra på bio på kvällen men sköt upp det tills idag istället + att de passade bättre för Hampus också! Blev som sagt en lugn lördag utan att vi åkte till landet som de först va planerat - blir nästa helg istället om vädret håller i sig. Gick upp å käka på Valuta istället för att laga ihop något själva, slängde oss i soffan/datastolen och chillade. Blev även att vi satte upp våran nya tavla i hallen med alla våra ultraljuds bilder - väldigt fint :) Älsklingen somnade i soffan en stund innan vi kröp ner i sängen. Hatar å se honom så här - man ser på långa vägar att han är sjukt å mår dåligt, men envis som han e så ska han ändå iväg å jobba/vara aktiv... Jag kanske inte är rätt person som ska säga va han ska göra, eftersom jag är likadan men ändå... Jag får börja tänka på de bästa istället för att vara så himla envis nu när jag har våran älskade son att tänka på också :) Känns fortfarande helt overkligt att säga, men helt underbart!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0