Dagens status + andra tankar

Ville bara slänga in ett snabbt inlägg om dagens status å tankar:
 
* JÄTTE TRÖTT tjej begav sig till jobbet i morse. Flöt på väldigt bra hela dagen. Jobb kl.7-15.15 på hemtjänsten.
 
* Jobb kl.16-23 på andra jobbet pga sjukdom bland personalen. Självklart ställer man upp när man kan. Känner dock att jag inte har fått möjlighet att jobba så mycket i juni (alltid krockat med ngt) så de va väl lite därför jag ville jobba + att cashen behövs till sparkontot.
 
*  Midsommarhelgens solbränna börjar flagna bort i pannan på mig!!! Inte okej ! 😝
 
* OTROLIGT att juni mån är slut om drygt 7 tim. Vart har månaderna tagit vägen?!
 
* I helgen ska jag på tjej middag hos bästa Anna som fyllde 25 år igår! 😁 blir även övernattning. Första gången jag sover borta helt ensam sen Theo kom, kommer kännas tomt å sakna närheten av mina älsklingar ❤ Grymt kul kommer vi dock ha!
 
* 5 dagar kvar tills älsklingen fyller 25 år ❤ Ska bli mysigt å bara gå ut å käka med mannen i mitt liv🎂
 
* 6 arbetsdagar kvar till semester. Som vi längtar ! Hoppas på mycket 🌞 & bad denna sommar!
 
* Tankar kring ett kommande syskon till Theo kommer allt närmare från oss båda. Längtan blir större å större när man ser alla gravidmagar å alla små bebisar. Må erkänna att jag e väldigt avis på de nyblivna föräldrarna. Vem vet, var dag kanske är närmare än vi tror (har fortfarande spiral så NEJ de e inte riktigt dags än) 😍
 
* 2 av mina barndoms vänner väntas få tillökning i aug respektive dec i år 😍👼 J(Ä)RNA GÄNGET VÄXER MED STORMSTEG ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0