Torsdag

Hej kära vänner,
 
Hoppas ni mår bra. Det gör jag ialla fall, trött men mår bra. Natten va väl inte den bästa då jag vakna en gång i timmen av att skrutten inte låg still efter att han kommit in till oss under nattens gång, älsklingen som snarka å prata i sömnen å vakna av att jag trodde att jag skulle försova mig till jobbet.
 
Första dagen för Theo på dagis efter säkert 3v julledighet å sovmorgon till 8-9 varje dag, så han va sådär lagom pigg han också haha. Ville inte riktigt släppa taget om mig i morse men så fort bilarna åkte fram så gick de bra. Fick en hejdå kram å puss, även lillebror fick en snabb puss😍
 
Älsklingen hade tagit ledigt idag då han ska iväg å tatuera sig. Han ska fortsätta å göra klart höger arm, överarmen ska påbörjas. Han har ju på underarmen ett porträtt på Theo när han va drygt 1år, fickur med tiden då Theo föddes, Theos namn på två stycken klossar, tre pusselbitar med datumet samt lite bakgrund - GRYMT SNYGGT GJORT (Jätte avis verkligen)!!!!❤
Har själv velat tatuera in något som har med Theo å göra, men vet inte riktigt vad då jag vill ha något mer än bara namn & datum. Sen jag fick se älsklingens tatuering med porträttet så har den tanken varit grymt stor men få e frågan vart den ska tatueras in...? Men tatueringstiden får vänta tills lillebror kommer så jag kan göra något för båda mina söner😍
 
Va händer annars idag?
Jobb mellan 7.30-21.00 står på dagens schema å därefter hem å mysa med älsklingen innan de e dags för sängen. En mycket lugn dag alltså.
Min enda tatuering. Här va den nygjord den 5 jan 2013👍 Älsklingen fick hålla mig sällskap då jag va livrädd att de skulle göra ont haha, kände ingenting när tatueraren väl satte igång😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0